benger Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Tok en motorvask av bilen min med avfetting og høytrykk her om dagen, og nå fusker den ganske bra. Rister og dundrer ved gasspådrag, også går den ikke bra! Står også litt ujevnt på tomgang. Hva bør jeg gjøre nå ? Bare kjøre med det til det forsvinner eller, la bilen stå og tørke i sola, eller ta fra hverandre deler i motoren?? Takker for svar! Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 ta av fordelerlokket, og sjekk om det er fuktighet der. så sjekker du om det står vann rundt pluggene. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 ok. Skal se på det, må ta opp vær enkelt coil og se etter vann... En av coilene kan vell ikke ha tatt skade av det håper jeg ? Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg