skaabu Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Har akkurat tatt ut min 2.4i motor med automatkasse, og satt inn en 3.0i 12v fra en senator. det er jo forsåvidt samme som en omega. Men så kommer problemet... Instrumentpanelet på 3.0 er det digitalt speedometer, og på den gamle 2.4 er det vaier. jeg har hele ledningsnettet, men han klippet av alt som gikk til alt utenom, men noen som vet hvor alle de forskjellige kablene skal? har også problemer med noen av de andre kontaktene på motoren, for dem mangler på ledningsnettet fra 2.4, så har også tatt dem ut av ledningsnettet til 3.0, men vet ikke hvor de forskjellig kablene skal :( Motoren reagerer på starteren, men virker som om den ikke tenner(om det er det noen av alle de ledningene gjør :P Er det noen her på hamar eller i nærheten som har peiling, som kunne kommet å hjelpe meg med dette? :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Ingen som har peiling på hva jeg må gjøre for å få bilen til å gå?:s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Har forsåvidt funnet ut at dysene ikke gir bensin, og at det er 4 kontakter på ledningsnettet som jeg ikke vet hvor skal :S Så hvis noen bor i nærheten, og har lyst til å hjelpe meg for en liten symbolsk sum vær så snill å gi lyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Du må nok fram med voltmeter og feilsøke litt her.. dysene gir ikke bensin, kansje feilsøke litt der, og kansje finne et kontakt stykke til de 4 som du ikke har funnet ut hvor skal...?det er en start, men uansett lykke til Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Har vel noe med at selve styringsenheten ikke får ne signal?:s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg