Mondeo Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Taunus P5 64-67 ja Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Kortina er det ikke for C-stolpen er for smal på den (nedkant). Kan det være en tidligere modell av 17M (P5?). Det er en 4 dørs bil, dere ser åpningen til døren når bildet forstørres. Jeg mener at utluftingen på C-stolpen er Ford. fant ikke noe bra bilder av 4dr cortina så jeg la inn en 2dr Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 her bilen trur jeg Ford Taunus (1965) Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Enig Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg