Mr.Mondeo Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Noen som har gjort dette og har noen råd å komme med? Ford i Tromsø sku ha kr 14300,- for å gjøre det! De regner 12,5 timer for å bytte den. Har skrudd mye bil, så det går greit, men vil gjerne ha litt tips om hvordan det er lettest på denne bilen.. Siter --------------------------------------------- Mvh. Marius. =) 1998 Volvo V70 1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt* + MASSE tidligere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mondeo Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 ingen? Siter --------------------------------------------- Mvh. Marius. =) 1998 Volvo V70 1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt* + MASSE tidligere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futte Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Prøv å ring Ford Finnsnes. 77841833 Fikk pris på 9500,- innklusive clutch. Setter opp når de har litt mindre pågang på verksted. Er visst mye jobb, da fordelingskassa også må ned. Siter _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mondeo Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Da har eg fått bilen i orden igjen, va litt arbeid, men brukte ikke mer enn ca 6 tima effektiv skruing.... Bilen ble nyyydelig å gire med, og kjøre med!!! ;) Siter --------------------------------------------- Mvh. Marius. =) 1998 Volvo V70 1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt* + MASSE tidligere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 husker når jeg bytta girkassa, og bytta clutchen i samma slengen. Må ut med hele girkassa for å få bytta clutchen, jeg måtte også ta ned forstillinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg