Aksel Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Oppdatere litt her.. Bilen har brukt litt olje og vann siden jeg kjøpte den.. for ca en måned siden skjøt forbruket av vann i været og jeg trodde vannpumpa lakk for var dråper under den... Kjøpte pumpe, plugger og bensinfilter på volvo og durte hjem.. ståppa bilen hjemme og oppdaga en stråle vann ut fra mellom blokk og topp under grenrøret mellom 3ern og 4ern! Bare å dra på volvo å kjøpe mer deler :D Fikk skifta toppakning og andre samt vannpumpe og litt biter til fordeleren så nå er den fiks faks igjen! Pengene jeg skulle bruke på morsomme ting gikk dermed med, men nå holder den en stund da (håper jeg:D) Skal ikke bruke bilen så veldig mye i vinter da jeg har en 360 som funker bra til den slags bruk! 740n med etthjulstrekk og automat er ikke så kjekt i glatte bakker... slet med å komme med av jordet på parkeringa på rudskogen på julitreffet, og jeg sto i utkanten... 360n gjør det heller ikke så mye om havner i grøfta og den er fin å slure med :D Har tett noen nye bilder ettersom jeg ikke hadde noen bra av den etter senking! Var en tur over på "gærne" sia av mjøsa også.. Gjøvik nedi der! Børsa som skal tjenestegjøre i vinter, igjen :D Da blir det mye av dette hoho! Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Om noen har venstre lykteglass til 90 lyktene til over så er jeg interessert... Fått en jævel ta en steinsprut... :Devil: er ikke tett lenger! Kansje kjøpe hele lykta også om det skulle være det.. Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Fy F!!! for en strøken 740! :D Jeg blir helt ødelagt her jeg sitter å sikler over bilen din.. :) Som andre har sagt, ta vare på den, for denne var skjeldent pen! :D Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Fy F!!! for en strøken 740! :DJeg blir helt ødelagt her jeg sitter å sikler over bilen din.. :) Som andre har sagt, ta vare på den, for denne var skjeldent pen! :D Tusen takk! Leta lenge før jeg kom over den... Den er så å si rustfri og uten mangler/feil! Gjør hva jeg kan for å holde den slik! Nå står den i garasjen og venter på våren! Skal prøve å få fatt på en m90 og det som trengs for å bytte ut automaten... Går litt treigt når man går på skole og ikke har mye til inntekt! Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Om noen har venstre lykteglass til 90 lyktene til over så er jeg interessert...Fått en jævel ta en steinsprut... :Devil: er ikke tett lenger! Kansje kjøpe hele lykta også om det skulle være det.. Ny komplett lykt koster vel ikke stort mer enn 1000-lappen.. :) Og en så fin bil fortjener jo det! ;) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Vel, andre glasset gikk også... får se hva jeg gjør.. men er jo så mange som bytter ut lyktene sine med 940 lykter/front så tenkte noen hadde noen i god stand.. hehe.. har tenkt på å skifte front jeg å, men dette er jo den siste modellen av 740 turbo!! tror kanskje jeg vil ha den som den er... Vanskelig å bestemme seg.. Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Jeg har tenkt tanken på min, men synes fronten din er meget fin som den er.. Og i og med at det er siste modell 740 turbo, så ville jeg nok ha latt den være som den er! :) Du skiller deg jo snart ut med 740 uten 940 front! :P Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Du skiller deg jo snart ut med 740 uten 940 front! :P Så sant så sant.. hehe.. blir nok ikke ombygging nei.. går med en del kroner til det og.. kroner som kan brukes til mye annet morro! hehe..:D Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 må ta å få behandla fangern bak og forran sån at dem får tilbake svartfargen sin, ellers fin å se på Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 må ta å få behandla fangern bak og forran sån at dem får tilbake svartfargen sin, ellers fin å se på Har prøvd med noen Bumper-shine greier å litt men fangerne blir grå og tørre igjen! Har fundert på å få dem lakket... Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Om du pusser fangerne dine, så skal det jo ikke mye "skills" til.. :P Med en boks matt svart eller 4 kommer du jo langt! :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Om du pusser fangerne dine, så skal det jo ikke mye "skills" til.. :P Med en boks matt svart eller 4 kommer du jo langt! :) Synes den fortjener skikkelig lakk.. hehe.. hadde tenkt å lakke de i bilens farge og de list-lignende i matt svart.. samt ta speil, grill og dørlister med det samme.. blir liksom ikke helt den bra finishen med en burk.. Spurte en som driver med lakking, retting, plast og slik og han kunne gjøre det for 3 lapper! grei pris og har sett lakkjobber av han som er veldig gode! Han så også på bilen min og konstanterte at panser og bagasjeluke var gjenopplakkert! Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Synes den fortjener skikkelig lakk.. hehe..hadde tenkt å lakke de i bilens farge og de list-lignende i matt svart.. samt ta speil, grill og dørlister med det samme.. blir liksom ikke helt den bra finishen med en burk.. Spurte en som driver med lakking, retting, plast og slik og han kunne gjøre det for 3 lapper! grei pris og har sett lakkjobber av han som er veldig gode! Han så også på bilen min og konstanterte at panser og bagasjeluke var gjenopplakkert! Bruk varmepistol på fangerne dine, da får de tilbake sin opprinnelige farge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Bruk varmepistol på fangerne dine, da får de tilbake sin opprinnelige farge ;) Høres skummelt ut men.. hehe... Hadde tenkt å gjøre noe lignende det her kansje: Vi får se.. Mye en har lyst til å gjøre! Tjener ikke så bra på skola akkurat hellerangry2 Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunder Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Dritfiin bil du har der ja :D missunneer deg de felgene! hva heter de? Siter Volvo 740 tic-87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg