Svends3n Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Jeg har byttet motor fra en 1,6 til 1,8 forgasser, og overhalt topp og byttet registerreim på den nye motoren, men nå går den på 3000rpm på tomgang:( noen andre som har vært borti dette eller vet hva som kan være feil? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 prøvd å skru litt på teningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 ja.. har sjekket registeret ca 100 ganger og prøvd å justere frem og tilbake på fordeleren:) Jeg klarer å justere den på fordeleren ned til ca 2000rpm, men da er det såvidt den går:) tror det er choke eller noe sånt som henger på.. Derfor jeg lurte på om noen andre hadde vært borti dette:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 ja.. har sjekket registeret ca 100 ganger og prøvd å justere frem og tilbake på fordeleren:) Jeg klarer å justere den på fordeleren ned til ca 2000rpm, men da er det såvidt den går:) tror det er choke eller noe sånt som henger på.. Derfor jeg lurte på om noen andre hadde vært borti dette:) Sjekka at alle vakuumslangene er på plass? Sjekka vokstermostaten? Sjekka pakningen mellom forgasseren og innsuget? Er så mye greier på de forgasserne.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Bilen min la seg på rundt 3k på tomgang etter jeg hadde hærjet litt i motorrommet.. etter en rask titt hadde jeg nappet ut en vakumslange på gasseren. Se over på venstre side av innsuget om der mangler noe ;] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 noen plasser hvor det er nipler til vakum, er det ikke slanger på.. men sånn var det når den sto i den andre bilen, og da gikk den som bare det:) noen som har en tegning eller noe sånt over vakumslangene, så jeg kan se etter? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg