OPEL 2RE Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Noen som vet om noen som retter felger svart i rogalandsområdet? helst stavanger/sandnes... Har 4!!!!!! stk skeive momo felger :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 http://www.dekk1.com/article.php?articleID=13&categoryID=13 retter hvitt og alle andre farger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 http://www.dekk1.com/article.php?articleID=13&categoryID=13 retter hvitt og alle andre farger :D ja men di retter bare hvitt de å då bler d jævelsk dyrt....:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 ja men di retter bare hvitt de å då bler d jævelsk dyrt....:deng Hva er dyrt? prisen ligger på 500kr felgen, for 4 får du kanskje litt rabatt.. uansett så har du garanti på arbeidet, og det blir skikkelig gjort. De er flinke og kjappe! har brukt dem selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Hva er dyrt? prisen ligger på 500kr felgen, for 4 får du kanskje litt rabatt.. uansett så har du garanti på arbeidet, og det blir skikkelig gjort. De er flinke og kjappe! har brukt dem selv. javell 500? mellom 700-1000 pr. felg fekk eg beskje om!!?? får garanti ja, men det blir vell et svakt punkt dr felgene har vært dunka alikvell eller? hvordan gjør di det egentlig? varmer opp hele felgen og presser den ut igjen vet du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 javell 500? mellom 700-1000 pr. felg fekk eg beskje om!!?? får garanti ja, men det blir vell et svakt punkt dr felgene har vært dunka alikvell eller? hvordan gjør di det egentlig? varmer opp hele felgen og presser den ut igjen vet du det? Varmer opp felgen ja, har en maskin som gjør mesteparten av jobben.. mer vet jeg ikke. Tror felgene blir noenlunde som originale..? De skal iallefall ikke bli noe særlig svakere, litt blir det nok. Jeg betalte 500 pr. felg, i høst engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Varmer opp felgen ja, har en maskin som gjør mesteparten av jobben.. mer vet jeg ikke. Tror felgene blir noenlunde som originale..? De skal iallefall ikke bli noe særlig svakere, litt blir det nok. Jeg betalte 500 pr. felg, i høst engang 500,- ka størrelse då? Har hørt noen skumle rykter om at prisen følger felgstørrelse. men 500 felgen ska eg klara å stå i.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg