skogpekka Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Heisann, er ny her! Tenkte jeg skulle prøve her med et spørsmål jeg brenner inne med: Hva er det å få kjøpt av ytelses-økende manifold til en 98' Mondeo Zetec (WT)? Har ikke klart å finne frem til Norsk retailer/pris på noe som helst.. Fra før har jeg rustfritt 2,25" catback fra Ferrita, Superchips Bluefin firmware, K&N 57i, i tillegg til en småfet OMP girkule :3 -og nei, katta blir! :D Har ikke funnet frem til noen priser, vet bare at det er mulig å få tak i. Siter - 1993mod Ford Fiesta RS1800 - 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i) - 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futte Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Supersprint har. http://www.supersprint.com Felgimport står som leverandør. Siter _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogpekka Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Okk, skal sjekke, takker for tilbakemelding :) Siter - 1993mod Ford Fiesta RS1800 - 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i) - 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg