ePiFaNT Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Synes det er greit han er ærlig jeg. Selgere som prøver å pushe bæsj med biffbeskrivelse har vi nok av rundtomkring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjnToXiC Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg har dne selv og bruker den til høytaløere inni bilen... og etter testing har den gitt max effekt 1263 watt på en kanal, 1422 på brokobling, så den er enkli grisebra hvis du skal bruke dne til høytalere i bilen u, ikke bass altså... Siter 89` Audi 100 2.3L 20V Quattro(C3) 92` Audi 100 2.8L V6 Quattro(C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjnToXiC Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg skal selge min:P og nypris ifølge jobben var 12000 helt flunka ny... vi fikk dem inn pga brann i et vampire forretning... elelr der vampire blei solgt...er ikke helt sikker:P Siter 89` Audi 100 2.3L 20V Quattro(C3) 92` Audi 100 2.8L V6 Quattro(C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 vil gjerne høre mer om den målinga di :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 DjnToXiC skrev: Jeg skal selge min:P og nypris ifølge jobben var 12000 helt flunka ny... vi fikk dem inn pga brann i et vampire forretning... elelr der vampire blei solgt...er ikke helt sikker:P Å ædde mæddæ? Slutt å vas! Den forsterkern er sikkert verdt 1500 kroner, men å selge den for 12 lapper er jo ran mann! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 hehehe... 12000 for den ja....så logikken er at du vil få/forlange mer betalt når du skal selge din brukt forsterker? :) hvordan målte du effekten og i "hvilken frekvens" (lure spørsmål faktisk) :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remzy Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 har denne selv, og den fungerer helt GREIT(ikke bra, ikke dårlig men heeelt greit...) til å være en 2000kroners 6-kanaler. bruker den til to audiobahn 12" subber, ett sett mds fanatic 5.25" og ett sett ground zero gzrc 4", og den driver hele greia uten noen stygge lyder osv. er også ganske lett å finstille, og mer kan man vel egentlig ikke forvente av en så billig forsterker... og ja; 10000W er overdrevet... men problemet løses ved å pirke vekk en null ;) Siter A6 95 2.6 X -renault 19 gts 89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg