David_G Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 siden det virka litt vanskelig å fjerne vingen:( så lurte jeg på om noen kunne satt på noe text i bakruta mi? sku stått 700 performance med ca lik blåfarge som bilen. performance sku stått med liks skrift som det står her: http://i90.photobucket.com/albums/k254/242grpa/8958.jpg takker på forhånd. David Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Jeg prøvde, men desverre det er vanskelig :( Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hadde det ikke vært så langt unna, kunne jeg hjelpe til...jeg har slegge! :D Fra spøk til revolver... Kan du ikke skru den av? Da vil du fort se ut hvordan den blir... :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 men takker for forsøk!:) ja sant de men den sitter lima på midten c.. hehe. trur den ryker av nå snart u-anset å på med en 850 vinge:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada Påvver Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Her er hvertfall bilde av tape i ruta,elvom du kanskje bare skal ha tekst..? ;) Bare si fra hvis jeg kan hjelpe med noe mer, evt forandre dette! Siter Et liv uten Niva er som et liv uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 halloj!:) takker! men kunne du prøvd å fått skrivd 700 i stedenfor volvo? og litt større tekst? hjertlig takk:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada Påvver Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Skal da gjøre mitt beste hvertfall :D Siter Et liv uten Niva er som et liv uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada Påvver Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 På tape ;) Skulle du forresten sett hvordan den ville sett ut med 850 vinge, eller noe annet? Bare å spørre! Eller om du har noe å forandre på den jeg allerede har gjort :) Siter Et liv uten Niva er som et liv uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 det blei gull:D takker:) ja hvis du klarer å få til en 850 vinge hadde de vært kreem:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 http://i120.photobucket.com/albums/o197/sierra-cosworth/CIMG0324.jpg her er det da noe... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 http://i120.photobucket.com/albums/o197/sierra-cosworth/740utenvinge.jpg du sa det var vanskelig og fjerne vingen, så jeg prøvde og la inn 700 Preformance i samme slengen...det ble ikke verdens beste resultat men Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 tusen hjertlig asså! det blei mere enn bra nokk å fjerne vingen da:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg