Gjest Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 God dag. Jeg har eiker e1 felger på bilen min, men foreløpig uten senterkopp ettersom jeg kun har 1 orginal senterkopp fra volvo som passer i felgen. Problemet her er at delenr som står inni koppen ikke gir noe "utslag" når delelager-mannen søkte på dette. Så da lurer jeg på: Noen som har anelse om hvilke felg denne senterkoppen jeg har kommer ifra? Har ikke noe lyst til å kjøpe eiker motorstopp sine jalla-kopper når jeg vet at man får org. volvo som passer. Tusen takk for all hjelp :) Mvh. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsracer Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 bilde av den? Siter http://www.bilforumet.no/faq Volvo 740Turbo Intercooler volvo 240 gl-vinterbil-Solgt volvo 240R (Prosjekt Bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 man får vel volvo senterkopp på bcb? Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 jeg har classicfelger på min 240classic, og der er det senterkopper som jeg tror kan passe på andre felger. legger ved 2bilder fra volvo vadis, med delenommer, bilder osv. lykke til! Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Problemet er bare det at det er forskjellige størrelser på disse. Volvo-nebula koppene til pappa er for store til eiker felgene. Og en kammerat som jobber på volvo har en hel haug med senterkopper, men ingen passer i eiker felgene.. =/ bilde av den kommer seinere idag! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 volvo selger orginale senter kopper som passer. mener man kan bruke de som hører til polaris felgene. koster 200-250kr stk nye på volvo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 stemmer det, jeg var og hørte på volvo og de polaris koppenen kostet ganske nøyaktig 250kr, det blir jo ca 1000 for et sett så det ble litt dyrt. vet noen om man kan få tak i klistre merker i samme størelse som eiker sine så man bare kan bytte emblemet? Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 stemmer det, jeg var og hørte på volvo og de polaris koppenen kostet ganske nøyaktig 250kr, det blir jo ca 1000 for et sett så det ble litt dyrt. vet noen om man kan få tak i klistre merker i samme størelse som eiker sine så man bare kan bytte emblemet? Det får man kjøpt på tidligere Eurodekk i Sandnes (heter vel Dekk 1 nå)...de koster 80 kr.,og passer på eiker senterkoppene Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 hos eiker motorshop kjøpte jeg volvo senterkopp klistremerker, skrapa av eiker dritten og limte på volvo. Sitter som støpt ennå. 40 kroner stk. betalte jeg for ett år sia.. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 bcb tok 30 kr stk i fjord for volvo klistremerke til senterkoppen. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Da på eiker motorstopp og høre der da :) Får de tak i det i nordland skal de værsågod ha det her og ;) Betale 1000 kr for 2 rundinger med plastikk gidder jeg ikke! Da lakkerer jeg heller senteret blått :P Noen som har bilde av det btw? Hehe.. Bare en tanke som datt ned i hodet på meg nå nettopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg