sink Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 He noen som har noen tips på hvordan man skifter servoreim? Har prøvd å skru på den strammesaken men uten at jeg får verken slakk eller spenn. Må jeg ha av et av hjulene til for eks servopumpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esmyr Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 He noen som har noen tips på hvordan man skifter servoreim? Har prøvd å skru på den strammesaken men uten at jeg får verken slakk eller spenn. Må jeg ha av et av hjulene til for eks servopumpa? Jeg løste bare skruene til det ene reimhjulet å dro hjulet av så kommer reimen løs! Siter ___________________________________________ Prosjekte mitt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157839 Prosjekt 2: http://www.bilforumet.no/golf-ii/168642-golf-2-1-6c-84-mod-totalt-forvandlet-arbeidsbil-blir-jentebil-nye-bilder-7-sep.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon_w Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Får man kjøpt servoreim på biltema? Møller prøvde jo å rane meg.. 146.- for en liten reim! nei takk sa jeg og gikk høflig ut ;) dynamoreima kosta 29.- på tema, så det burde jo gå ann å få t servo`n å. noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 koster 78 på mekonomen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon_w Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 takk, tord ivel, reim handla. Noen som vet hvilke bolter jeg må løsne før jeg går løs på stramme/slakke skruen? jeg ser for meg at om jeg løsner feil på pumpa, begynner det straks og lekke væske. tenker jeg feil? gjerne bilde, evnt hvor mange bolter som må løsnes. pft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodniss Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Det er 2 bolter som fester servoen + en justeringsbolt. Justeringsbolten og den ene strammebolten er godt synlig. Den siste strammebolten sitter fryktelig knotete til, og du må bruke skralle med lang forlenger for å komme til. Har dessverre ikke bilde. Siter 1966 Ford Cortina mk1 1986 Volvo 240 2002 Ford Focus stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg