volvo240gl_1986 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 etter mye fram og tilbake så har jeg bestemt att jeg skall gå åver til lh2.2. litt lei gasser og k-jet jeg kom åver en b21f til 1000 lappen, og da lurer jeg på hvilke dyser jeg ska kjøpe? skall montere denne spruten på b21et blokka å når det er turbo så har det vært mye snakk om formotstand å greier? eller kan jeg kjøre med de orginale dysene som er på sputen der? kjører med en orginal turbo fra b230et med 0.6 bar ikke nevn noe med lh2.4 vet det er mye bedre osv men det bli lh2.2 mvh arnt olav negård Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 formotstand trenger du om du bruker lav motstands dyser (feks de grønne 337cc dysene) kan kjøpes hos elfa for en mye billigere penge enn original volvo. original dysene er noe rundt 180-190cc så de er i minste laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg