emilhetty Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hvis jeg ligger i feks i 80km/t så pleier den ikke å vise mere enn ca 70, hvis jeg slepper gassen så hopper nåla opp og ned til 70 igjen. Men hvis jeg har gassen litt inne så viser den det den skal være. Noen ganger så hender det at visern detter helt ned og ligger på 20-40. Noen som veit hva dette kan være? speedo eller wire? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hvis du har mekanisk speedo, kan det være selve speedoen. Var problemet på min ihvertfall. Var et plast-tannhjul inni der som var fri for tenner... Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hvis du har mekanisk speedo Veit ikke om det er mekanisk, er vel det på en 85mod!? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 jepp regner med det vis det ikke er bygd om :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hvis du har mekanisk (noe som du ganske sikkert har), så kan det være noe i spidoen, eller spido drevet i gir kassa, har du prøvd og skru igjen "muttra" på spido wieren bak spidoen og på kassa? Den kan løsne litt og da sesultere i at den hopper osv.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 den satt godt bak speedoen. skal ta å gjekke den opp en dag å se. Får nytt speedo snart, men er det mye jobb å bytte? hva gjør jeg med forsikringa og kjørelengde hvis jeg bytter? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 jeg regner med at du har åpna opp og sett? I maxharry sin 240 hadde en klistremerkelapp løsna oppå pendelen eller fjæra til pendelen på hastighetsmålern hans, bra han fant den så han slapp å bruke kash på ny ol. den var elektrisk btw, men pendel og slikt er det på begge ueansett. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg