bsaa7 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Har en 520i 97 mod som jeg kjøpte før jul. da stod den på stålfelger og piggfrie vinterdekk.var en drøm å kjøre. nå har jeg skiftet til sommerdekk.de fikk jeg med bilen og var på orginale alufelger fra 97 og som bmw leverte med noen modeller. Nå er ikke bilen til å kjøre pga den spore og styre stort sett som den selv vil. mitt spørsmål er da.Skal det være andre bolter i de felgene? jeg har brukt de samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille79 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 hei.. tipper du har litt brede dekk/felger og sommerhjul med ganske rette kanter??? bytt eller prøv andre dekk med rundere kanter.. for lange bolter merker du vel ved at det gåt ut over bremser foran og inn i bremsene til håndbrekke på bakhjula.... det høres ikke bra ut, hehe.... ikke prøvd selv, bare hørt det...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg