Bhplay Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Har en Ascona 1,9 77mod med en weber (32\36? tror jeg).. Den starter og går fint på tomgang, men så fort jeg ruser den, fusker den og stopper... men den starter fint igjen etter ett par forsøk, da går den fint på tomgamg igjen.. den jokker og går ved landeveiskjøring... Noen tips...??? Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Har en Ascona 1,9 77mod med en weber (32\36? tror jeg).. Den starter og går fint på tomgang, men så fort jeg ruser den, fusker den og stopper... men den starter fint igjen etter ett par forsøk, da går den fint på tomgamg igjen.. den jokker og går ved landeveiskjøring... Noen tips...??? høres mistenklig på falskluft evt feilstilt tenning eller no Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 ville nok også gått for feil tenning... Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg