Steef Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Denne har jeg holdt på med en stund, de fleste karosseri-mods er brush! Org: Modd: Ferdig: Feedback er bra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Likte den jeg, men hvorfor er alle "stickers" feil vei. F.eks: Bridgestone står som enotsegdirB. <Nice> EDIT: Når jeg så det nøye på bildet, fant jeg ut at bak dekket var litt skeiv. Men jeg liker det du har gjort med bilen babyhmm? Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hei der:D Fordi drifte dekor er speilvendt på høyresiden;) Bare se på D1 bilene.. Men takk for kommentaren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 oh, tenkte ikke på det. Bilen skulle bare vært ekte og i garasjen :cocain: EDIT: Med ekte mente jeg med stylinga :P Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Ferdige resultatet i første post? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 den grillen er jo bare stygg.. men resten av bilen er rå Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 sorry at jeg er litt off topic nå. men hvorfår i alle dager skal den dekoren være speilvendt på høyre side på drift bilene??? skjønte ikke helt det poenget.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Likte den jeg, men hvorfor er alle "stickers" feil vei. F.eks: Bridgestone står som enotsegdirB. <Nice> EDIT: Når jeg så det nøye på bildet, fant jeg ut at bak dekket var litt skeiv. Men jeg liker det du har gjort med bilen babyhmm? decal er satt på feil vei for at de som drifter foran skal se decalene rett vei... et eksempel på andre enn driftbiler er på ambulanser...der står der ESNALUBMA for at føreren framfor skal se at det er nettopp ambulanse som ligger bak... håper du ble klokere av dette... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada Påvver Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Skjønner poenget ;) Men hadde jeg driftet så hadde jeg hatt annet å se på enn reklamen på bilen bak meg :D Siter Et liv uten Niva er som et liv uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLilleUlv Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 den grillen er jo bare stygg.. men resten av bilen er rå Grillen er dødsfeit den... Er jo GTR kopi... synes ikke akkurat orginalgrillen er noe bedre... Sånn ellers var bilen bra :) Ene klistremerket på hekken så litt fake ut, men ellers sjef :) Siter '91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE [x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE [x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80 Ulvehulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 jeg syns ikke at fargene på felgene passet helt.. men ellers en driit kul modd! Stå på! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Feita! :D Hva får du til med denne da ;) Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Får komme med litt kontruktiv kritikk her,bakfelgen på nymodden ser helt grusom ut,frontleppa ser veldig brusha ut,bakvingen ser skjev ut,og de gamle dekkene vises godt under de nye dekkene. Ellers,så syns jeg denne var nydelig :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Altså, grunnen til at skrifta er speilvendt på ene sida er for at begge sidene skal være symetriske. Ikke verre enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprabooy Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Syns bilen var driit fet...kunne ikke blitt bedre, mer detaljer ville bare herpa hele bildet;) Keep it up! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg