safari Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Varsel lampen for AirBag har begynt å lyse,slokker ikke etter at jeg starter opp bilen slik som det skal og gjorde før. noen som vet hva dette kan komme av,noen tips jeg kan sjekke ut før jeg tar bilen med til verkstedet....? golf3 95 90HK All hjelp mottas med takk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Om du kjenner noen med VAG-COM så er dette vertfall lett å finne utav. Slik det er nå fungerer vel ikke airbagen, vertfall.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Min lampa begynte også og lyse. Var sleperingen som var gåen. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safari Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Min lampa begynte også og lyse. Var sleperingen som var gåen. Var det problemet noe du kunne løse selv eller måtte det profesjonell hjelp til?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergman Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Har sett om kanskje kablene til bremsene har detti ut da? Det var nemlig feilen da min lampe begynte å lyse, bare festet kabelen ordentlig igjen, også vips var problemet løst :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Var det problemet noe du kunne løse selv eller måtte det profesjonell hjelp til?? Jeg fikk proff hjelp. Vill ikke kødde med airbaggen :p Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 samme med min, kablene til bremsene;) Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 hadd samma problemet på en vento,på dumper å sånn,sikkert dårli kontakt Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 På min var problemet sleperingene bak rattet:) En jobb du KAN gjøre selv men Husk å ta av batteri polene en stund før du tukler med airbaggen for sikkerhetsskyld! Det er 2x5mmumbrako bak på rattet som skrus av for å ta av airbagen, så skrur du bare av sentermutteren:) Ta en vag-com først for sikkerhetsskyld! LYKKE TIL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg