GolfG60Syncro Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Nais.... Tenkte å bygge om til DBS styre med 24 gir jeg da......:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Appropo 6trinns girkasse. Hørte noe om at nyere diesel kasser passer. noen andre som veit meir om dette, og hvordan det passer med utveksling osv. 6trinns fra bora med 4Wd hadde jo vært gøy.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by RSG60 Appropo 6trinns girkasse. Hørte noe om at nyere diesel kasser passer. noen andre som veit meir om dette, og hvordan det passer med utveksling osv. 6trinns fra bora med 4Wd hadde jo vært gøy.. De skal visst det... snakk med WEEDUB eller noe på forumet her.. han selger en Golf g60 med en sånn Passat Kasse:).. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by G60Turbo Måtte bare..... :D men nå må jeg ut å kjøpe meg en 6-trinns girkule, har lyst på ett gir til hva med en girkule fra en lastebil ... Da får du mange gir da *ler* Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg