killerFly Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Satt nett høytallerene mine på plass igjenn i hattehylla etter bilen har vært opppusset. men problemet er at jeg ikke får lyd i høytallerene... Spilleren går og allt virker som normalt! Virker som koblingene er fine også. Eneste jeg vet om er at jeg en gang hadde noen høytallere i døren. som jeg klarte å ødelegge kabelen på, med den eletiske vindus heisen.. Finner ikke helt resett knappen heller. Noen som kan hjelpe meg?? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Det kan hende at du har kortslutta eine utgangen på spilleren. På pioneer pleier utgangsic`n å ryka viss det skjer. Sjekk om mute eller lignande står på. Prøv med ein annen spiller, så ser du om resten fungera Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Som sagt: prøv annen spiller! Hjelper ikke dette så tar du et multi-meter og sjekker om det er kontakt mellom begge ender av kabelen som går fra spiller til høytaler :) Tipper at du finner feilen på ett av punktene! Hvis ikke er det selvsagt bare å skrike ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 No har jeg prøvd med en annen spiller... og da kom det lyd.. Så da har jeg vel sprengt en utgang da eller?? Er det noe og fikse eller kan jeg like godt kjøpe ny spiller da eller?? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 VELDIG rart om alle utgangene skulle gå samtidig da... :S Reset pleier å være under front-panelet. Altså du vipper dette ned (eller tar det helt av) og der er det et LITE hull (en penne-spiss får ikke plass) som du må stikke utbøyd binders eller noe inni :) hold gjerne inne knappen i 10 sek for total-resetting. :) Funker det ikke kan du jo levere spilleren hos noen og spørre om de bare kan se hva som har skjedd da. (ikke elkjøp eller noe altså) spørr de pent tar de det kanskje gratis tilogmed ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 På pioneer (og sikkert dei fleste spillerene) er det ein utgangsic. Når ein utgang ryker (pga kortslutning) blir det vanligvis ikkje lyd i noen av kanalane. (eg har reparert nokre spillere pga dette) Har jobbet for elkjøp før, og strax som overtok reperasjoner for elkjøp. (4 år siden eg jobba med dette) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg