abcandreas Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Noen som kan fortelle meg? Har tenkt å kjøpe slik å lurer på hva som jeg bør være obs på, bilen er kjørt 288 og motor 200 noe problem? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=160693 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd88 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 hei der. har kjøpt meg en 626 2,5v6 for ca 2 måneder siden, ikke hat problener med den... men etter det jeg har hørt fra mazdaforhandler i kr.sand så er vist fordeleren ett svakt punkt, å ikke serlig gøy er det når den koster 7000 for bare delene +++ mye arbeid... heldigvis er min bytta for 3 år siden. sånn ellers er jeg jeg kjempe fornøyd med bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg