-kaiven- Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Hva er ditt favorit drifte spill til pc? Mitt er LFS :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 LFS definetivt! LFS med G25 er en drøm, du får rattmotstand, muligheten til 900*, girkasse, clutch, u name it :D og LFS er konge å drifte i ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaiven- Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 LFS definetivt! LFS med G25 er en drøm, du får rattmotstand, muligheten til 900*, girkasse, clutch, u name it :D og LFS er konge å drifte i ! høres rått ut! har bare prøvd med ratt en gang! er litt vanskelig med piltastene hehe men det funker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo torp Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 outrun2 coast 2 coast holdt lenge for meg..inntil jeg oppdaget LFS da..hehe..konge Siter Stol på instinktet! Da ender du iallfall ikke opp med å kjøpe Lada... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 LFS med Logitech MOMO Racing Force Ratt/pedaler. Det går stort sett sidelengs når jeg kommer rundt svinga ;) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 må bli LFS og D1 Racer. begge er dritråe spill;) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo torp Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Må man kjøpe D1 RACER i butikken? hvis noen har en link for og laste ned demoen legg den til her. Siter Stol på instinktet! Da ender du iallfall ikke opp med å kjøpe Lada... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 D1 Racer er gratis spill. Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 D1 Racer er gratis spill. Hvor kan jeg laste det ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo torp Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Hvor kan jeg laste det ned? Legg ned en link for å kunne laste den ned. Siter Stol på instinktet! Da ender du iallfall ikke opp med å kjøpe Lada... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 http://perthmods.net/Files/Games/d1rgp_fluent-spec_v1.2.exe Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo torp Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 takk, takk. Siter Stol på instinktet! Da ender du iallfall ikke opp med å kjøpe Lada... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo torp Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 http://perthmods.net/Files/Games/d1rgp_fluent-spec_v1.2.exe Jeg har lasta det ned nå, men jeg får det ikke til å starte. det står: some files are corrupt. sure you didn't install patch? veit dere om noen løsning? Siter Stol på instinktet! Da ender du iallfall ikke opp med å kjøpe Lada... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Jeg har lasta det ned nå, men jeg får det ikke til å starte.det står: some files are corrupt. sure you didn't install patch? veit dere om noen løsning? det samma er det med meg. noen som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 må væl har racer au Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg