waagee Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 hei jeg lurer på om det er vanskelig å bytte fra 4 syl forgasser. til 6syl injection, noen som hvet? skal sette en 2l fra en e28 over i min e21 316. noen som har en form for "oppskrift" :happyhappy: til hva som må gjøres og hva som må endres f.eks motorfester, har e28`n stående så rop ut hvis det er noe jeg burde flytte over .trenger råd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Nå veit ikke jeg hvor god du er i tysk, men det er sikkert skrevet noe om dette på noen tyske sider. -søk litt på nett er mitt tips:google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waagee Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Nå veit ikke jeg hvor god du er i tysk, men det er sikkert skrevet noe om dette på noen tyske sider. -søk litt på nett er mitt tips:google ehhe.. kan ikke et ord tysk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 kompis heiv in en 2.5 fra e30 i sin e21, men hans var en 323i originalt... er vel andre motorfester antar jeg, og antagligvis girkasse, klokke i bakasling, bremser.... siden din er en 4cyl. jeg skal ikke si noe sikkert, men jeg antar dette er ting som må oppdaterest for at den skal bli noe bra og bruke... men, som sagt, skal ikke sie noe sikkert... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waagee Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 kompis heiv in en 2.5 fra e30 i sin e21, men hans var en 323i originalt... er vel andre motorfester antar jeg, og antagligvis girkasse, klokke i bakasling, bremser.... siden din er en 4cyl. jeg skal ikke si noe sikkert, men jeg antar dette er ting som må oppdaterest for at den skal bli noe bra og bruke... men, som sagt, skal ikke sie noe sikkert... jah men 323 da er det jo orginalt 6`er så da blir d vell litt sveising :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waagee Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 noen som har en 323 forstilling :P ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b.m-tech Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Hei! ser du er på utkikk etter forstilling til en 323i. Har et par hele biler til salgs vis det kunne være av interesse! AutoDB.no Ring eller mail hvis du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg