ole12 Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Heisann. Når jeg kjører nermere 100km/t (ja det finnes 100km/t skilt) så skjelver ratte. Ikke så veldigt, men irriterendes. Og når jeg svinger helt til høyre så tar høyre-dekket borti hjulbuen. Og vi jeg kjører slik så skraper dekke bort. Pluss at bilen drar litt til høyre. Er det for stort, eller må bilen på forstillingskontroll? Han som eigte bilen før meg sa den skulle på forstillingskontroll før salg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 ubalanse på dekk/felg?? nevn dim på dekkene du:) Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 er vel 205/40-16 om jeg ikke tar helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 For mye senk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 oisann. det er 205/50-r15. Nei den er ikke senka i det hele tatt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 virker rart.. at det rister kan være kast i felgene foran? dra å få balansert dem.. da finner du ihvertfall ut det... Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 synes dette lukter litt som ett gåent hjullager jeg, samme symptomet jeg har på skodan. Der rister rattet litt når jeg får fart oppi 90-100 km/t. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Hm.. bilen ble nettopp EU-godkjent. var bare noe styrestag, endeledd forran, så ble forstillingen justert. Og hjullagerne bak var defekt og ble skiftet ut. Alt gjort på verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Tipper du bare trenger å balansere hjulen. De endrer seg litt i løpet av livet sitt. Når det gjelder subbing, er det vel bare å valse Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hvor får jeg balansert hjuelen? hvor mye vil det koste? men altså hvorfor tar bare høyre dekk borti hjulbuen og ikke venstre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Ingen bil er helt symetrisk, var over 1 cm forskjell ved skjemene bak på min Polo Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Er det farlig å kjøre slik, kan dekke "plutselig" eksplodere? hvor kan man få valset hjulbuene da, og hvor får man balansert hjula? takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Du får ballansert hjula dine der du får kjøpt dekk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Forresten sjekka litt mer med hjulbue problemet. Hjulbuen bak stikker ut av formen. Den er ikke heilt rundt. Der er som om den er bøyd eller noe. Som om det er en hjulbue som ikke passer. På den andre siden er den helt rund og fin. Skal få tatt bilde av det iløpet av uka så kan dere se hva jeg mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg