Gå til innhold

E46 Coupe

Ranger emnet


exsilence

Anbefalte innlegg

Tenkte vel at jeg skulle gå for 18", vil ha litt gummi igjen også ;)

 

Men sommerdekkene mine nå er 235 forran og bak, men det er ihvertfall litt å gå på i bredden enda. Spesielt bak. Hørt om noen som har 265 men det virker noe drøyt as, for det ser ikke ut som det er SÅ mye ledig rom igjen til bredden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i instruksjonsheftet til min så står det vel 225/40 ? eller 45 framme og 255/35 bak.. syns eg å huske

 

Jeg vet hvertfall at det finnes originale BMW-felger som kommer i 18x8" og 18x8,5" med henholdsvis 225/40/18 og 255/35/18. Dette subber ikke, uansett om man senker bilen. Så med riktig innpress så kan man fylle ut hjulbuene ganske greit.

x BMW e46 320 ci manuell - solgt

x Mazda 323f 1.8 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 NYE bridgestone dekk tilsalgs. Kjørt va 8 mil på av forrige eier pga de subbet borti engang med full bil. Var vell en e34 stasjonsvogn han hadde de på.

 

Dekkene koster 4500 kr pr dekk. Og skal være meget lydstille. Jeg fikk ikke bruk for de alikavell. Så må desverre selge de med tap. Profil: 255, 40, 18 toms. Dette er toppmodellene av bridgestone dekk.

 

Om du er interessert skal du få de for 1800 kr Inkl.frakt. Dekken er som nye. Og de passer e46.

Audi A3 1.8 1998 mod

Bmw 320I 1996 mod *solgt*

Bmw 320CI 2002 mod

Golf Tdi 1.9 1993 mod *solgt*

Bmw 325 M-tech 1995 mod *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbudet 325-lfc, jeg ringer deg imorgen ;)

 

Som sagt tidligere har jeg 235 forran og bak nå, dette subber ikke i det hele tatt. Lurte på om jeg skulle fortsatt ha 235 forran, men vil senke 35mm, vil dette subbe?

 

nei det vill ikke subbe med rett ET nei. kompisen min har 235 35 19, og det subber ikke. og den er senket Mye

 

men er i hvertfall anbefalt med 225 forran, men ser egentlig ikke problemet med og ha 235.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår