Hawkon88 Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 det er jo en 10a sikring på spilleren, må jeg ha en sikring på ledningene rød og gul? for å gjøre jobben lettest mulig tenker jeg å bare ha en 16a ledning fra batteriet til både rød og gul, er dette noe å satse på, eller må jeg gjøre noe annerledes? spilleren er en pioneer. Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Sikring ville jeg absolutt hatt. Tar deg bare 2 minutter ekstra å slenge på en sikring på strømkabelen. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Sett sikringen så nærme batteriet så mulig. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Vist du ikke vil ha en oppbrent båt vil jeg anbefalle å ha en sikring som passer til kabelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 ok, men jeg kan ha både rød og gul ledning på samme kabel? og ha både rød og gul ledning på samme sikring? EDIT: trenger vel ikke en ledning som tåler mer amp? tenker siden sikringen på spillern er 10a. Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Rød skulle egentlig vert innom tenning, vist du ikke skal ha tenning men bruke av bryter på cd spiller trenger du bare rød. Gul er til minne om du har tennig. Men for alldel du kan kjøre begge på samme om du har tenning ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Rød skulle egentlig vert innom tenning, vist du ikke skal ha tenning men bruke av bryter på cd spiller trenger du bare rød. Gul er til minne om du har tennig. vet hva gul er til.. derfor jeg ville koble den til.. hadde det slik i passaten i en uke eller noe, syykt irriterende at første sangen på cden kom på HVER gang jeg startet bilen, men samme crappy instillinger på lyden.. Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 gjør det noe hvis jeg bare skrur av spillern med av knappen på den? og ikke ha noen bryter mellom batt og spiller? Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Skal ikke ha noe å si. Er nok bare det at den dagen du glemmer den å båten er tom for strøm :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 har dra snor, så spiller ikke noen rolle.. ;) takk for hjelpen Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 GUL= konstant strøm RØD= tenning Hvis du skal skru av og på kun på spilleren så må disse kobles sammen. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 takk for hjelpen.. skal koble opp senere i dag så da får vi se. :D Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 er det ikke bedre å ha en bryter på rød og ha konstant strøm på gul, da den da ikke glemmer de gamle innstillingene, men den skrur seg av? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 er det ikke bedre å ha en bryter på rød og ha konstant strøm på gul, da den da ikke glemmer de gamle innstillingene, men den skrur seg av? kan jo skru av spillern med on/off knappen da.. :) Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg