paulsberg Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 jeg lurer på å style Sjuførr`n min litt. er det noen som vet om noe kult og litt billig som ikke så mange har? kunne trengt noen råd der ja. Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 jeg synes at den eneste stylinga som passer på volvo er original addon. det må kjøpes brukt for det er slutta å tilverke, pleier å få et sett for noen tusenlapper. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Add-on er det klart fineste ja. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Gå for add-on!:) Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 Fan ! Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Jeg lurer på akuratt det samme, men jeg har bestemt meg for og gå for addon skjørt og turbo vinge.. det er ikke så billig men det passer seg bra på en 740 :) Siter Min bil : Volvo V70 1999 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Problemet er vel å finne add-on i god stand no til dags... Vingen er vel enklare å finne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 ikke spes lett å skille seg ut heller :) men det kler bilen da.. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 heh er vel ikke noe som er lettere å få tak i enn vinga, og det forklarer vel det meste..? men om du VIL style bilen, 940front med 940 add on, da får du noe ikke så mange har, i tillegg ser den litt mer "moderne" ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 kunne noen gitt meg noen tips om det da? vil at bilen skal skille seg ut mest mulig så derfor har jeg vel egentlig ikke tenkt på å kjøpe add-on kitten, men hvis det er noen flere gode forslag så blir jeg glad vettu! :) Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 får du en volvo til å _skille seg ut_ uten å se sttygg ut, er du egentlig timelig dreven, og har lomma full av deNiro's. men å få den fin, er enkelt. LAV, greie felger(eiker gjør seg utrulig godt, derfor mange har det ja, og billig) så kan du hente deler fra 940 og 960. prøver du å få den spesiel blir det somregel bare rett å slett fælt. heller gå for fin altså:) lakken trenger sikkert også stell;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg