kennien Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 hei hva trenger jeg gjøre med denne motoren for å få den fra 60 hk til 80 hk ? jeg har den såkalte miljømotoren..den fungerer greit med 60 hk og forsåvidt , men vil ha mer moment Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 største forskjellen er vel dieselpumpa. 1v har ikke den "ufo" lignende greia på toppen av pumpa som gir diesel etter ladetrykket.. men man kan skru opp turbo trykket litt.. ligger vel på 0,6 bar orginalt.. og gi den mer diesel ved å skru opp pumpa.. jeg har 1V og kjører nå på 1 bars trykk med justert pumpe.. men over det må man ha intercooler.. søk litt på forumet, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennien Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 så det beste er å få tak i en dieselpumpe rett og slett , den fra 80 hk versjonen ? dyser og alt annet er likt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 så det beste er å få tak i en dieselpumpe rett og slett , den fra 80 hk versjonen ? dyser og alt annet er likt ? kommer an på hva du blir fornøyd med.. skru opp trykket og juster den pumpa du har først. og monter intercooler så ser du.. er annen turbo og på de eldre 1,6TD motorene.. K24 på de mot K14 på 1V motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg