Gå til innhold

Lufting av bremser

Ranger emnet


Nifty

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Trenger man å ha motoren i gang når man skal lufte bremser på corrado?`Pga ABS eller noe? har stripset fast lasteventil i åpen posisjon, nippel er åpen, men pedalen er fortsatt ganske fjærende.

 

Takker for raske svar

BMW e36 320i - 92 Mod

[x]Corrado G-60 - 89 Mod

[x]BMW E30 323i -85 Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Trenger man å ha motoren i gang når man skal lufte bremser på corrado?`Pga ABS eller noe? har stripset fast lasteventil i åpen posisjon, nippel er åpen, men pedalen er fortsatt ganske fjærende.

 

Takker for raske svar

Du trenger ikke ha bilen i gang, bare tenningen på.

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar.. fikk lufta 3 av fire i dag, bare venstre foran som gjenstår. pedalen ble ikke så mye bedre, men er ganske sikker på at jeg fikk ut all luft, har kjørt nesten 2 liter gjennom systemet.

 

Merker jeg så kraftig forbedrednig på siste hjulet?

BMW e36 320i - 92 Mod

[x]Corrado G-60 - 89 Mod

[x]BMW E30 323i -85 Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sleit med det samme! Kjørte gjennom 6 liter så jeg var sikker på at alt ble bytta! Bremsepedalen ble litt bedre men ikke bra nok syns jeg! så jeg kom frem til den konklusjon at bremsecylinderen er gjerne litt slitt.. Men nå har jeg iallefall bremser så skal se over den når jeg får bilen hjem fra lakkering:)

 

 

-Bjelland

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår