SpAyder Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Heisan da var min nye golf 16v i tunet. har noen spørsmål ang den om ting eg har merket på de frste kjøreturene. Litt om bilen . Det er en 86mod orginalt 1,8 gti 8v ombygget til 16v Besht skinnintereør, sportsratt, trimkamm osv 1. Når den når ca 5000/omdr begynner bilen å hakke , som om den ikke får kjørt seg skikkelig ut på en måte. hva kan dette være? Kan det ha noe med trimkammen å gjøre? 2. hvor kan eg få kjøt ny "downpipe" til den? altså den delen som ligger mellom grenrør og katten. var vel bare de 2 spørsmålene der. Kan legge ut bilder av bilen seinere :) MVH Trygve Boge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 mulig den ikke får nok bensin på høyt turtall? evt få justert opp igjen tenninga ny downpipe kan kjøpes på din lokale forhandler eller andre som selger eksos! evt bruktkjøp! finnes 2 typer av den, 1 type til katalysator og en type til de uten katalysator Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg