-=xTra=- Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Har et lite prosjekt med høytalerkasse i glassfiber som senere skal lakkeres.. har sparklet først med glassfibersparkel også vanlig finsparkel etterpå. Så lurte jeg på om det er noen som har en god teknikk for å få kassene bra nok til å lakkeres uten masse bulker? kom gjerne med tips om åssen type verktøy som bør brukes!!:smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Puss, puss så får du en suss! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 bruk en rettholdt... ta på masse sparkel... og dra rettholdten med sparkelen på der det skal være store flater :).. hehe... aldri prøvd før men... funker sikkert Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 ellers kan man jo bruke en stor fres :P Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Bruk pusseklosse, og ikke bruk for mye makt. Puss lett over med samme trykk på klossen hele tiden slik at det blir gjevnt:) Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Bruk fyller etter sparkel og før lakken. Da får du det glatt og fint Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=xTra=- Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 dette er noe jeg tror jeg skal prøve :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg