Gå til innhold

Stille på salgs fronten.

Ranger emnet


Aron88

Anbefalte innlegg

Har nå lagt ut min audi for salg..vært ute en uke eller noe snart. Og jeg har ikke fått noen henvendelser angående bilen =S

 

har jeg ikke en god pris? listepris for samme bil med samme km stand og motor er 120,000. Og ser jo 95 modeller av denne bilen til 90 tusen =S

bilen har fult servicehefte, omreg i prisen og veiavgift. Nettopp invistert i ny potte og nytt filterkitt.

 

generelt pen i lakken og ikke noen feil med den.

dere får se på annonsen og si deres mening :P

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9795862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ser ikke hvorfor du ikke har fått noen tilbakemeldinger.

Prisen er jo ikke skremende i det hele tatt.

Selv betalte jeg 85k for en som hadde gått 170 000km, hadde sorte sportseter, klima, skistativ og mye annet utstyr.

 

Får du ikke solgt den er eneste løsning å sette ned prisen:P

Men det vil jo nødig en bilselger.

 

Lykke til med salget..

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har ikke så mye peil på dette, men har fått høre at jeg må styre unna biler som viser noe på denne siden:

http://w2.brreg.no/motorvogn/heftelser_motorvogn.jsp?regnr=KF66810

 

Men vet ikke hva salgspant er for noe da :s

 

Kanskje dette skremmer kjøpere?

2000 Audi A4 1.8TQ Avant (snart)

2000 Toyota Celica T23 GT (Til salgs)

x2005 Toyota Corolla 1.4TDI

x1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke så lett å selge bil, dette eneste jeg kan sette fingeren på er bilden. De kunne vært litt bedre også kunne bilen vært ren. Men jeg tror ikke det er den utgjørende faktor her..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har ikke så mye peil på dette, men har fått høre at jeg må styre unna biler som viser noe på denne siden:

http://w2.brreg.no/motorvogn/heftelser_motorvogn.jsp?regnr=KF66810

 

Men vet ikke hva salgspant er for noe da :s

 

Kanskje dette skremmer kjøpere?

Hehe..det der betyr at jeg har LÅN på bilen ;) ikke noe mer..lånet blir jo selvfølgelig betalt tilbake når jeg har solgt bilen :)

 

Er jo ikke så lett å selge bil, dette eneste jeg kan sette fingeren på er bilden. De kunne vært litt bedre også kunne bilen vært ren. Men jeg tror ikke det er den utgjørende faktor her..

Har solgt et par biler i det siste..og denne har dårligst response faktisk. Men skal ta nye bilder og shine opp bilen skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du sliter med å få solgt den Aron88, kanskje du like gjerne skal beholde den? ;)

 

Men det kan nok hende folk blir litt skremt av at det er registrert heftelse på den som voffe sier.

 

er mulig.

 

Og jeg skulle jo helst beholde den.. men har ikke råd når jeg starter på skolen =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si den er overpriset, men skulle jeg kjøpte en a4 til den prisen så hadde jeg tatt en med en annen utstyrskombinasjon.

Tror jeg hadde fjerna betegnelsen: ungdomsbil, det ordet gir meg ikke lyst til og kjøpe bil.

Og de merkene på bakluka, hvordan har de havna opp der?

 

Ellers lykke til med salget, bare synd det er kjøpers marked....

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du sliter med å få solgt den Aron88, kanskje du like gjerne skal beholde den? ;)

 

Men det kan nok hende folk blir litt skremt av at det er registrert heftelse på den som voffe sier.

 

Det er jo bare piss. Hvis du mener folk bryr seg om det har de fleste kun råd til og kjøpe gamle biler. er jo salgspant i alt av nye biler, "ingen" som casher ute en ny bil i dag! Så lenge man skriver i kontrakten at panten står selger for eller betaler til det konto nr/banken hvor lånet er, går jo det av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare piss. Hvis du mener folk bryr seg om det har de fleste kun råd til og kjøpe gamle biler. er jo salgspant i alt av nye biler, "ingen" som casher ute en ny bil i dag! Så lenge man skriver i kontrakten at panten står selger for eller betaler til det konto nr/banken hvor lånet er, går jo det av seg selv.

 

Du synes det er moro å kritisere det jeg sier merker jeg, er ikke første gang (av en eller annen merkverdig grunn).

 

Jeg er iallefall litt skeptisk til biler som har heftelser, men det er bare min personlige mening. Du får gjøre som du vil, for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare piss. Hvis du mener folk bryr seg om det har de fleste kun råd til og kjøpe gamle biler. er jo salgspant i alt av nye biler, "ingen" som casher ute en ny bil i dag! Så lenge man skriver i kontrakten at panten står selger for eller betaler til det konto nr/banken hvor lånet er, går jo det av seg selv.

 

- Når jeg skulle kjøpe Audien min, så var jeg veldig skeptisk til at den hadde en salgspant(lån), ville helst finne en bil som ikke hadde det! Så tro meg, kjøpere flest ser nøye på deT;)

 

- Vi har nå kjøpt en ny familie bil,2007 mod. ikke noe lån på den;)

 

- Det er også snakk om en Audi fra 1997 mod. Når folk ser at det er en slagspant på 97 000 kr, så blir de kanskje skremt!

Brreg. pleier som ofte å være feil på sånt. Salgspanten er i mange tilfeller mindre enn det som står oppført på siden!

2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT

2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassmania: ja det er fordi de ikke er oppdatert, som oftest siden lånet er inngått. Hvis man er så redd for det er det bare og be om en fullstendig dokumentasjon i posten og det koster bare noen små kroner. dette med salgspant har vært oppe i diverse forbruker saker og det er ikke så skummelt som folk tror.

 

Og forresten merk deg at jeg skrev "ingen" casher ut en ny bil i dag! ;)

 

Man burde ikke bli skremt av det du sier, er ikke alle ungdommer som har 100" for hånd når de skal kjøpe bil. Og når du legger det frem på den måten der høres det nesten ut som du sier at han må betale ned bilen før han har noe håp om å få solgt den!

 

Tar man de forhåndsreglene man skal ta ved og kjøpe bil med pant så har man ingen ting og være redd for !

Så tror ikke det er det som stopper salget av den bilen her! Fin bil til bra pris, den riktige kjøper har bare ikke sett den enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår