Gå til innhold

Low-Ryder: Peugeot 405 GMi16 (Ny motor..på tide)

Ranger emnet


Low-Ryder

Anbefalte innlegg

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette kommer til å bli en fin bil etter hvert, men tror du må heve den litt før du skal kjøre i steinkjer!hehe (alle fartsdumpene som har kommet i byen nåkiddie )

 

Whaa! Har d kåmmi fleir dompa dær no?

Veit d e en attme dnb-nor og så en vidre opp mot gullbærgaune!

 

e da ikke nånn fleir da? :S

har ikke vært innom steinkjer på par mnd no :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som på noen av bildene at du sparklet i regnvær!? :knock:

Lite lurt da det kommer fuktighet/rust om kort tid da.. Men får håpe det har gått bra:D Stilig prosjekt.. ikke så mange som har det samme.:phatyo

 

Ja, Det er regn på noen av bildene!

Men til mitt forsvar så har spakklet tørket iallefall en time før regnet kom, Og jeg hadde så vidt kommet meg ut for å begynne pussinga da regent kom.. Så jeg tok bare noen bilder så jeg hadde noe å legge ut den dagen :P

Så nei, Jeg gjør ikke en dritt med bilen når det regner ute..Da sitter jeg og er sur inne foran tv eller datan :P

 

Og ang rust! Jepp, kom noen små brune flekker her og der..Men etter en dag med sol og tørke så pusset jeg dette bort og grunnet :)

 

Igår var det fint vær ute,Men dagen gikk bort til "råning" med en kompis (Dvs, Vi sto ute på en p-plass på Verdal og drakk brus å prata skit med venner) :P

Men jeg må innrømme at det klør i fingrene og jeg har såå lyst til å bare kjøre bilen noen få meter..Så jeg måtte jo så klart det da!

Her er en utroolig kort film som kanskje beskriver kort hvordan "test" kjøringa ut av gårdsplassen gikk!

(Jepp, Løva i grillen datt av, Denne er løs siden bilen skal lakkeres)

Filmklipp: Skraap...klonk!?

 

Og jada! Jeg VET allerede at bilen er lav OG at vi bor i Norge med dumper og dårlige veier, Så dere trenger ikke kaste bort tid på å si ting som f.eks "Lykke til på veien" eller "Gleder meg til å se resultatet på stylinga etter en mnd eller to" :) :P

 

Så ellers har jeg sett meg så og si ferdig på utsiden på høyresiden..Så jeg begynte idag på venstresiden for fullt!

Men jeg er litt lei av å stå og pusse på bilen så oppdateringer kommer ikke til å skje dagelig!

 

Uansett, takker så langt til alle kommentarerne :)

Morro å se at folk faktisk har, om så det er utrolig lite, håp for denne bilen!! :)

 

For de som er enda mer intr. i bilen så er planen å selge denne så fort som mulig! Men ikke før til høsten!

Budet så langt er på 35.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt skeptisk til bilen og stylinga i begynnelsen, men når jeg så et av di siste bildene av bilen fra siden så synst jeg den var ekstrem kul! selv med stålfelger! bra prosjekt, stå på !

 

Hehe, Takk :)

jeg står på så lenge det er sol jeg så :)

Og idag er det sooool!! Så da kommer det bilder i kveld kanskje..Håper jeg gidder og holde på i hele dag, så jeg kanskje får bilen "ferdig" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår