Gå til innhold

Vuderes Hjelp

Ranger emnet


gizzmo

Anbefalte innlegg

sitter her og ska kjøpe meg ny bil e planen men...max 150 000 valge ligger på

 

vw svart golf 4 gti turbo 2000 mod gått 98 000 km til 148 000.

 

vw rs blå golf 4 tdi 2000 mod til 138 000.

 

audi a3 1,8 150 hk turbo 2000 mod

 

audi a3 1,9 tdi 147 hk 2000 mod

 

eg slide litt ka meine dokken ka e svakheten på deise bilane ?

 

å ka e best diesel eller bensin ? 150 hk tdi eller 200 hk bensin ?

 

ka e best å billigast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorene i Golf og A3 er samme greia så sånn sett er det ikke mye å sjanse på i forhold til hverandre. Diesel er desidert mer økonomisk om du kan leve med "lyden". Drar jo godt disse dieselbilene og bruker fantastisk lite suppe på langkjøringer....

 

Bedre om du legger inn evt. linker til de bilene du vurderer så kan folk gi sin mening :)

 

Lykke til med bilkjøp!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vw 2000 gti turbo. svart.. den hadde jeg uten tvil gått for!! jeg synes personlig at golfen er noe penere enn A3 spes bakparten. om de er så og si orginale.

 

hmm nei duh.. gå for gti golfen jeg vil tro det er det beste valget.. bensin bil får du lixom kicket av med en gang.. disel tar det litt tid lixom for og dra skikkelig i gang!!! monter på en popp off sak på turboen så blir det saker.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett litt mer i dag å ja det begynne å helle mer å mer over til en turbo bensin og enda mer over på vw golf.

 

sagen e det at eg må få selt audien eg har nå ? før eg kan få jøpe meg ny vil ikke sitte me 2 biler.

 

men holder også på å selge en leilighet så då kan eg jo sitte me begge i en liten periode.

 

1991 mod audi 100 sølv gått 249 000 er veldi påpast noe småfix men ikke alvorlig. eu ok noen som vil ha ?

 

småfix :

noe ventiltikking mellom 2000 og 3000 omd ikke skadeligt.

knirkete foring i høyre side fremme.

sprekk i speile på førersiden.

 

hbo 25 000 uten annlegg og felger

hbo 35 000 med annlegg å felger

 

annlegge består av helt nye komponenter:

alpine component sett i hattehylla 12 " jbl sub og sony 4 kanals

mye å skrive ta konntakt bilen e jekli bra etter midt syn selges grunnet overgang te ny bil.

 

viss intresse msn sveini16@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel bruker man på anleggsmaskineri og traktorer!:knock:

 

Tosk

 

Då va bilen kjøpt... Blei ein svart 5 dørs 2000 mod golf 4 gti 20 v turbo på 150 hk. gått 149 000km)`

 

planer.

 

(senking chipping og rigge den klar for gatebil vålerbanen til den 11 mai e planen.)

 

Gratulerer :D Mekk deg en tråd her inne så vi får se fremgangen etterhvert da :)

 

Kan du forresten poste hva du må ut med i forsikring?

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsikring hmmmm...... er 22 år har oppspart 40 % bonus

 

fikk kranglet meg til full kasko egenandel på 12 000 uten leiebil og kjørelengde på 12 000 km til 8390 kr hos gjenstridige.:smilbmw:

 

så meldte eg meg inn i naf som kostet 200 kr som vil dekke 4000 kr av egenandelen viss det skulle gå alvorligt gale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår