Gå til innhold

Merkelig oppførsel på viskerne og info om Biltema Rain-Off!

Ranger emnet

ovlov86

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha.. Snakk om vindusviskere.. Var på vei hjem fra porsgrunn idag.. Så kjørte jeg forbi en bil (Hadde rundt 150hk/t)

Så sluttet plutselig vindusviskeren å ta vannet på ruta..

Har spoiler på den også..

Plutselig så sklei hele viskeren ned på armen.. :p Så kjørte i 150km/t med bøttende rein og så ut av høyre del av ruta :P Men fikk stoppen ca 2 min etterpå.. Så fikk satt den på igjen..

Men anbefales ikke.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke OT nå lenger. Bytta navn. :p

Først vasker du ruta grundig med JIF eller noe. Så gnir du ut det rainoff middelet utover ruta å lar det være på til det tørker og blir litt beige i fargen. Tørk av, å så gjør det samme igjen.

Det varer i ca 2 mnd, og forsvinner ikke ved bruk av viskerne. Ikke på 2 mnd iallfall :P Tåler spylervæske også. :)

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta en grundig test på den rain-offen dere omtaler så varmt her! Legg merke til hvor jeg bor også da! :) Så skal vi se om 2mnds holdbarhet er korrekt.

Ta å riv opp sparkeplaten din og sjekke relèet da mann! :D

Til deg som hadde 150hk/t, jeg har ikke hørt om den benevningen, men ja... km/t?

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta en grundig test på den rain-offen dere omtaler så varmt her! Legg merke til hvor jeg bor også da! :) Så skal vi se om 2mnds holdbarhet er korrekt.

Ta å riv opp sparkeplaten din og sjekke relèet da mann! :D

Til deg som hadde 150hk/t, jeg har ikke hørt om den benevningen, men ja... km/t?

I Bergen varer den kortere sikkert. :p Ja jeg skal få sjekka det, men gidder ikke nå, det regner så mye ute. :D

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider