Teddy88 Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 er det mulig å få justert tenninga på en b230 ET, eventuelt hvordan ?? Siter JEG FORSTERKER M90 GIRKASSER PM FOR SPM eller mail Gettoblaster@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Vri på fordeler'n ... Er vel en 10mm skrue som sitter bak der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy88 Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 jeg har prøvd... mens jeg måler me lampa,,, ingenting skjer... vet liksom ikke hva som styrer tenninga på den motoren, er jo ikke bankesensor heller på den motoren Siter JEG FORSTERKER M90 GIRKASSER PM FOR SPM eller mail Gettoblaster@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Akkurat.. Da må jeg melde pass gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Tenninga stiller seg selv på motronic, jeg vet desverre ikke hvordan man endrer den.. Men det kan jo være tenkelig at hvis man flytter på giveren som står på svinghjulet, så kan noe skje.. Ikke vet jeg. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Mener å ha lest att man måtte gjøre det i hjernen. alså opne å stille derfra. men er ikke sikker Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg