Gå til innhold

Mellomaksling til m47?

Ranger emnet


BurnPr00f

Anbefalte innlegg

Hei, trenger i utgangspunktet en mellomasksel til M47, men lurer litt på detta.

Saken er den at jeg skal bytte fra m46 til m47 fordi det er det jeg har liggendes. m46'n har sagt PANG!

 

Det jeg lurer på er om mellomakselen til m47 er lik på 200 og 700-serie? Eller kan jeg bruke noen andre akslinger, er jo hovedsaklig lengden vi snakker om her, regner jeg med, da den er kortere på m46! Åssen er mellomakselen fra automatkassene?? Kan jeg bruke det? eller hva med mellomaksling fra m45?

 

Håper på svar så fort som mulig! Haster! Og har noen en mallomasksel til m47, så send pm!!!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trenger i utgangspunktet en mellomasksel til M47, men lurer litt på detta.

Saken er den at jeg skal bytte fra m46 til m47 fordi det er det jeg har liggendes. m46'n har sagt PANG!

 

Det jeg lurer på er om mellomakselen til m47 er lik på 200 og 700-serie? Eller kan jeg bruke noen andre akslinger, er jo hovedsaklig lengden vi snakker om her, regner jeg med, da den er kortere på m46! Åssen er mellomakselen fra automatkassene?? Kan jeg bruke det? eller hva med mellomaksling fra m45?

 

Håper på svar så fort som mulig! Haster! Og har noen en mallomasksel til m47, så send pm!!!

 

hvis jeg ikke husker helt feil er mellomakseln til 700 serien 6.5cm lengere enn 200serien sin når det gjeller m47 kassa

Volvo 745 TD 86mod bruksbil

Bmw e28 518I 85mod bruksbil

Volvo 145 73mod prosjekt

volvo 142 73mod prosjekt

Blazer K5 78mod hevet 4" og 35"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår