Rauden Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Etter å ha skrudd av og på igjen venstre døra på min 740 GLE, så går det ikkje ann å vri om nøkkelen skikkelig, går berre å vri den til høgre ikkje venstre. Og skjer ingenting med låsen når eg gjer det. Om eg drar "knotten" opp eller ned så låser og åpner låsen seg. Har sentrallås så går bare ann å bruke nøkkel på kjørersida, og når det no ikkje går så kan eg ikkje låse bilen :\ Noken med tips om ka som e feil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Har du sjekket at alt er på plass i døra? Ikke noen av "stengene" som er løse, eller feilplassert ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rauden Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Kan jo hende stengene e noke galt med. Men problemet er at eg ikkje veit ka som er riktig og galt :P så vanskelig å sei, men får prøve litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Det er bare å sjekke alle stag. Høres veldig ut som at det er det som er problemet .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg