Modalen Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Til mitt forsvar kan jeg si at bilen er langt fra ferdig, knapt prøvestarta. Alle b230-dekslene jeg hadde var sprekt, men deksel blir det. :) Siter 79 Volvo 242 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Vet det veldig godt.. Men ville trudd det hadde vært lettere å gjøre om innsuget til turbo'n istede for trykk røra.. Har ikke noe imot åssen du har gjort det jeg. Bare litt konstruktiv kritikk. Da vet du kansje også at vinklinga på utgangen til turbosida på en RS500 coller, IKKE er rett? Er lagd slik av en grunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Skjønner meg ikke helt på dem som kjører uten deksel i det heletatt.. Vanskelig å unngå i enkelte tilfeller, feks om en har B23/230 blokk og 16v topp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Ikke krangle nå da gutter! :) Vis heller mer bilder. Syns nå Naila sitt ser pent ut, og han sikkert ikke gjort det mer tungvint enn nødvendig. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 StiligeCecilie sitt motorrom. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Da vet du kansje også at vinklinga på utgangen til turbosida på en RS500 coller, IKKE er rett? Er lagd slik av en grunn. Var ikke ment negativt til deg på noen som helst måte vist du fikk for deg det.. Ser ut som om du tok deg nær av det jeg sa med tanke på måten du skriver på.. Men ja, jeg vet OG ser at "inn" siden på en RS500 IC ikke står rett mot turbo'n.. Men gidder ikke å hinte innpå noen andre løsninger til røroppsett så lenge noen tydeligvis tar seg når av det;P Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Denne skal jo snart ut, men er nå et motorrom bilde! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 motorrommmet på gamlebilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Kult med lakkert bremsekraftforsterker. Den forsvant liksom. Hehe! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Kult med lakkert bremsekraftforsterker. Den forsvant liksom. Hehe! :) Er ikke jeg som har lakkert det i hvertfall, tviler på at forrige eier gjorde det også.(Eldre kar) Kansje det var originalt Har jeg faktisk ikke tenkt på:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Pent var det i hvert fall. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Bildet av motorrommet i 244`n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 V8'er som er tingen baby :) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Fet OMP catchtank! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Vil heller kalle det en dekal trimma drikke flaske i aluminium fra Nille:P hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg