ole12 Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Heisann. Leverte inn bilen på verksted fordi det skulle fikses noe og etterkontrolles (EU) ABS skulle fikses, men tok lengre tid en det egentlig skulle. Dem ringte meg idag og sa at ABS-sensoren til høyre bak hadde røke. Så jeg måtte få ny. Dem hadde ringt rundt til forhandlere/verksted og blitt fortalt at de ikke produsertes lengre. Så han snakkes om at jeg måtte isåfall lete rundt å se om det var noen corradoer som skulle kverkes slik at jeg må få en brukt en isåfall. Men men, spørsmålet er som følgende: hvor kan jeg få tak i abs-sensor (høyre-bak) Mvh Ole Morten Skogen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Står litt her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=162250 Jeg byttet sensor og krans bak, dette er likt som på 88-92 passat, tror 2x sensor og 2x krans kosta 1500kr på Mekonomen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 så mekonomen selger abs-sensorer? er det VW Passat sensorer jeg skal spørre etter da? Siden du nevnet noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Ja, abs-sensor til passat, de har likt delenummer tror jeg. Ring mekonomen å spørr, jeg fikk meget godhjelp der :) ( Mekonomen Arendal) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Se der ja. Ringte nå nettopp til mekonomen, de hadde abs-sensor på lager å greier. Så de skulle ringe verkstede å levere det til dem. Så jeg er evig glad nå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 hmm. bilverkstede ringte meg idag å sa at mekonomen hadde bare abs-sensor foran og kranser bak og abs-bremser bak men ikke sensorer. Så han sier fortsatt at jeg må finne meg en brukt en. Baksmell? ja:knock: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Hmm, skeptisk... Jeg kjøpte krans og sensor BAK til min Corrado 91 mod på mekonomen i Arendal for ca 1 måned siden. Ring til Møller og spør hva slags sensorer som passer overens med corrado, si at du tror sensor til Passat er lik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Møller bil i haugesund? Fordi møller bil her leverer ikke deler til VW. Det er Fjetland Bil som leverer deler. Og han sa at dem hadde heller ikke:S Har sa også at det er nesten helt umulig å finne en. Isåfall måtte det være brukt ifra en annen Corrado:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Ring Mekonomen i Arendal på telefon 3700 2740, har vært endel å mast på de, fikk feil 1 gang. Så regner med de husker helt sikkert hvilken som passer. Eller om du tar med deg orginal sensor og krans så sammenligner du fra passat 88-91 og golf 91-96. Mener en sensor kosta 520kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 For någe tull!!! det finnes fortsatt abs sensor til corrado både bak og fremme! Mekonomen selger! koster rett under 1000 lappen for en sensor bak! Hvilke verksted du hadde bilen inne på? -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 hadde den på Randaberg Bil her i Stavanger, og det er verksted for mekonomen. Får vis du slår opp på verksteder på mekonomen si hjemmeside så kommer verkstede opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg