Stingah Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hei Har bestilt meg ett sett pent brukte felger som helt sikkert må poleres litt opp før de monteres på. Holder det å vaske dem skikkelig eller bør man kanskje polere dem? Er snakk om BBS RC-felger. Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Funker nok å bare vaske de med god felgrens fra f.eks meguiars. Om det ikke gjør susen kan du ta noe alu rens. Polering er mye arbeid, men klart du får et kjekt resultat om det gjørs skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Men hva er det man i såfall skal bruke til å polere felgene med da? Når jeg ser på felgene, ser jeg at det vil bli et helvettes arbeid å polere dem opp med alle de eikene.. Hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg