TG opel Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Beklager dårlig overskrift men visste ikke helt hva jeg skulle skrive.. Dette lurer jeg på: Jeg har plukket fra hverandre 2 kadett 1200 motorer som jeg hadde liggende. Ingen av dem var komplette, og dermed startet de ikke. Målet er derfor å få sammen dette til å bli en motor som starter og går. Så får vi se om vi prøver en turbo-variant av motoren, bare for å få litt erfaring innen motor.. Jeg har skaffet nye veiv og rådelager. Jeg lurer på om noen har et papirark der det står skrevet hvor hardt de forskjellige tingene skal skrus fast (rådebukker/toppbolter osv)?? Trenger disse tallene for både motor og topp. Hvis noen skjønner hva jeg mener og har disse arkene liggende er det fint om du/dere sender meg en PM. Det beste er om du har dem på pc'en/evt kan gi meg en link hvis noe slik finnes på nettet. Tusen takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Er det ingen som har disse her?? Men et verksted må vel ha dem så jeg får ta en telefon etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Jo, jeg har verkstedhåndbok på jobb på disse data'ene. Skal prøve å legge de ut i morgen. :) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Høres bra ut. Sendte deg en PM jeg.. TG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 E sikkert de her han snakke om: JBL som har lagt det ut på OMC forumet: http://home.no.net/jlerann/kadett/tekniskmanuell.jpg http://home.no.net/jlerann/kadett/tekniskautomat.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Ja, stemmer det. Han har allerede fått de på mail! ;) Men, til andre som lurer på det samme så ligger det der! ;) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Ja jeg har mottatt dem. Har ikke vært på nett i helga, men tusen takk for hjelpa!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superrobb Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 ingen som kunne finne det samme til 69 kadett b ? Siter OPEL <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Skal se over helga om jeg finner den! ;) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superrobb Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 hjertelig ! Siter OPEL <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg