kris88 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Er det mulig å bytte girkasse og clutch uten og ta ut motoren på Golf II?? Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 jajaja Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 null problem, egentlig simpel jobb, men som tar litt tid, særlig om du ikke har gjordt det før, elelr har egnet plass å stå.. jeg gjorde det ute på gresset i sommer.. gikk fint det og, men.. skrudde ut kasse fra golf 2, så skrudde jeg ut kassa på en golf 3 og monterte golf 2 kassa i denne.. alt går:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Har du gti, er det mye lettere å løfte opp motoren å gjøre det i fri-luft! Egentlig også med gasser og, men det er mye mer ledningskjerv med dem... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Methras Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hvor mye tid skal men egentlig beregne på en sån jobb? Jeg må jo bytte clutch på bilen min også, da er det jo UTROOOOLIG fristende å bytte hele kassa så jeg får meg 5 gir. Har nå kjørt totalt 200 mil med motorvei på 4 gir... det er PES (å bråker noe sykt) Siter Det er aldri for sent å lære! ... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Første girkasseskiftet på Golf brukte jeg ei helg på... Mye lettere om men er to! ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Hvor mye tid skal men egentlig beregne på en sån jobb?Jeg må jo bytte clutch på bilen min også, da er det jo UTROOOOLIG fristende å bytte hele kassa så jeg får meg 5 gir. Har nå kjørt totalt 200 mil med motorvei på 4 gir... det er PES (å bråker noe sykt) Akkurat samme feilen er det med min girkasse, men har en "ny" liggende... Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg