_golfie_ Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Varsellyset for bremseanlegget begynte å blinke og pipe isted når jeg var ute å kjørte isted. Leste noe om at det da kunne være for lite bremseveske på bilen. Stemmer dette, og er det vanskelig å bytte/fylle på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 tror dt er der det grønne lokke er? ( ikke sikker i farta) men står i brukerhåndboken din;) samt skal stå på lokket Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Er det lille grønne lokket ja. Kan og være bremseklossene som er slitte. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 oki.. takk for svar. Fant bremsevesken, og var under min grensen, så satser på at det løser seg med å fylle på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hvilken mod. har du? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 1998mod.. hvordan det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Ok, nei men da er det ikke klossene i allefall. Den sensorn kom først på 2000 mod. om jeg ikke husker feil :) Er nok bremseveska da ja Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg