Gå til innhold

2 stk. Opel Corsa Gsi (Corsa cup)

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Har nå fått pris på 12500,- ferdig levert i Oslo! Dette er rett og slett svinebillig for en banebil. Bilen er konkurransedyktig i racing klasse nasjonal, og kan også lett bygges om til å gå i gatebilserien. Minuset ser ut til å være avgiftene, da myndighetene mener at de skal ha 17000,- får å få hvite skilter på denne bilen. Det er jo helt på trynet, så jeg leter etter en annen løsning. Evt. en opprustet donorbil... ;)

 

Skal man bruke bilen i rally blir det selvsagt mye billigere, ettersom man ikke må betale avgifter for å få svarte skilter...

 

Jeg må ta en avgjørelse i løpet av formiddagen i morgen, så dersom noen vil ha de resterende to bilene er jeg nødt til å vite det senest i morgen tidlig...

 

Fredrik

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ostby

Faan altså, må jo bare ha en! men jævlig dårlig timing :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

 

Jupp. Ble litt kort varsel ja... Men dersom du er vet med sikkerhet at du vil ha en kan jeg kanskje klare å legge ut en kort stund. Du kan jo ringe meg om du vil...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Håper du er like fornøyd som meg da :D

 

Jeg har forhørt meg litt rundt, og det har blant annet kommet meg for øre at løpsbiler som har gått i Norge i over 10 år skal kunne registreres uten å betale importavgift! Skal sjekke dette nærmere...

Fornøyd ja, det skal jeg love deg:)

Flott om du kunne sjekket det nærmere. Sparer meg for mye skruing da;)

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår