Badjoo Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Andre gang jeg spørrer nå, er det noen som har et Tig app de er villig til å låne bort mot en slump dough? Helst i Tromsø Jeg har kappet rust å laget til nye plater, så alt jeg nå trenger er et Tig app. Siter Porsche x Honda crx x Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 defleste bilverksted har tig. ...men så var det om de villåne bort da... Har et jeg, men er et liiiiiiite stykke unna:P Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badjoo Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hehe, ja du er litt langt unna. Har vært å hørt på diverse verksteder, men ingen som er villige til å låne bort, men de tilbydde seg å gjøre jobben for 23000kr. Siter Porsche x Honda crx x Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 oi, ikke liten jobb du vil ha gjort:P Nesten billiger å kjøpe seg tig selv:P Fås da kjøpt brukt rundt om vet jeg... Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg