Gå til innhold

RE prosjekt

Ranger emnet


bassdal

bør eg fjerne breddinga?  

15 stemmer

  1. 1. bør eg fjerne breddinga?

    • ja
    • nei
    • beholde den og ta deg på nytt til vinteren ?


Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

endeleg.. hadde fri i går og då vart det gjort mye. det ser ik sånn ut på bilda å bedømme men. laga med ny frontplate i 4kantstål. for å få festa ic oljekjøler og panser låsbetre :)

fått den heilt rett :) DSC00119.jpg

 

begynt å støype i lag framskjermer og fanger.. ( skal forhåpenteleg vis ikkje knalle den igjen :P )

 

DSC00118.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjort litt i dag og montert sideskjørt på andre siden begynt på finsparkling div plasser (jippi sparkling) :P

 

DSC00120.jpg

 

 

må oppgradere stereo`n i mazda`n og so blir ombygging der. en slave til og 2 forsterkere til og nytt frontsett

 

 

10925-Focal_Polyglass_270V3.jpg

 

 

 

 

3-veis komponentsystem.

270mm (11") Bass

40mm Svingspole

120mm Magnet

130mm (5,25") Mellomtone

25 mm Svingspole

84mm Magnet

TN 47 tioxid 5 diskant

3-veis separat delefilter12dB/Oktav med justerbart diskantnivå.

Maks effekt: 300W

RMS effekt: 150W

Følsomhet (2.83V/1m): 94dB

Frekvensrespons: 40Hz-20kHz

 

 

 

 

i integra`n blir det forandring i planene. blir i frå groundzero

men ingenting bestemt

 

 

beklager at det har vert lite om stereo og heller om oppbygging av bil osv, men det kommer seg bilen skal vere klar til lakk igjen på onsdag.

 

begynner å byggedørsidene mine etter helga og etter det so blir det ombygging av bagasjen igjen so er den ferdig forhåpenteleg vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

etter mye venting i frå bs bildeler som er ALLTID so kjappe

so driter eg i bakleppa ( som skal modast ) og ei vinge som ikkje kommer før om 6 veker so då tok eg like godt å fekk fyller på den og skal lakkest i helga forhåpentelegvis vist eg har fri da vel å merke:)

 

dørsider begynner eg på so snart den er lakka og en liten ombygging av bagasjen, so er den ferdig, har endå ikkje bestemt meg for ka eg ska ha i integra`n endå derfor holder eg på med mazda`n fram til vi har funne ut noe

 

DSC00139.jpg

 

jada. kjekt å legge fyller ååå oppsann ei dyse gjekk til helv.. se MYE renning. godt d var kun fyller eg la på då å ik lakk :P

 

DSC00138.jpg

 

 

DSC00137.jpg

 

 

DSC00135.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

endeleg har eg fått et par dager fri og då har d skjedd ting :)

 

etter mye om å men om å bilen opp på henger ( bilder kommer seinare) so for bilen til en lakkboks som vi fekk leige jævla billig, so no er den endeleg lakka på nytt igjen endå en gang men betre denna gongen :)

 

 

 

 

rett før den for ut av garsjen:)

DSC00005.jpg

 

joda lav nok vinterbil ja:P

DSC00004-1.jpg

 

 

frakting:)

DSC00006-1.jpg

 

 

kom seg med litt lakk :)

DSC00018-1.jpg

 

DSC00017-1.jpg

 

DSC00015.jpg

 

 

 

og etter å måtte ha kjørt til førde igjen for å hente dører hadde ting skjedd på panseret so eg ikkje var klar over men klager iallefall ikke, flakes var skikkeleg nærbilde so ser ut so den candypopen, men dei passa utruleg bra til resten av bilen:)

 

DSC00014.jpg

 

 

 

i veka blir det bygging av anlegg so står på tur so oppdateringer kommer fram til helga då skal den vere heilt ferdig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

midlertidleg løsning på komponentsettet i dørene ( har andre dørtrekk eg ska bygge på, men vil ha lyd i bilen til helga so derfor blei det sånn)

DSC00025.jpg

 

modifisert midtkonsollen skal en 8" lilliput neda for alpine`n for å ha til pc`n ( kjøre spille liste nede på den og ha videoane oppe på alpine`n for å ganske grei kontroll på sangane osv )

DSC00023-1.jpg

 

kassa enkelt å greit. måtte modifisere slavane litt på grunn av det vart en smule trangt ( sage litt i chassiet )

 

DSC00024-1.jpg

 

fått på plass bakluka etter toning ( siderutene tona eg forje gang eg bygde bilen opp :P

DSC00026.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooooo fytti ******** detta vart dritt nice.

ser fram til å sjå bilen i ¨lille¨ førde.

sittandes fast på en fortauskant pga snø

no mangler du berre æææææm spoileren og bakken så e den klar.

har du fått nokke melding om kor lenge de tar før spoileren kommer? bør no komme i neste månnad eller nokke sånt?

en volvo kan ikkje bli for lav:P

photshop <3 celan style <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår