infested Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Altså, jeg tenkte å sette noen inni kassa som kunne holde på det under konkurransen, er jo bare snakk om noen få sekunder uansett :D (altså, jeg finner nok på noe skal du se ;) ) jau men tenkte på meg selv litt også... Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poff Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 hmm... synes dette virket noe smått ja.. Bare vent til jeg og Håkon får døtta inn 4" i dæsjen og noen 15" baki pick-up'en ja.. så skal vi nok spille deg helt ut på bondelandet ja ;)...muhahaha.. har tilogmed oppgradert batteriet mitt fra 65Ah til 70Ah!! (husk sikringer neste gang da... ) Siter PG-M25 PG-275 2xPG12" Boston 4.2 Boston (6x9) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Fant du ut hvor det var billig 50mm2? Trenger det jeg og... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Fant du ut hvor det var billig 50mm2? Trenger det jeg og... :) Jeg har stort sett bare sponsorpriser da.. Men Evus kabel fra http://www.morel.no var vel det billigste jeg fant når det gjelder veil pris. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Jeg har stort sett bare sponsorpriser da.. Men Evus kabel fra http://www.morel.no var vel det billigste jeg fant når det gjelder veil pris. Billigere på bsbildeler da. 89 og 99 per meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Billigere på bsbildeler da. 89 og 99 per meter. Som tåler like høy strømgjennomgang? Edit: BS Bildelers kabel: 50mm2 fortinna strømkabel. 4256 ledere(små strømledere). Jo flere ledere jo raskere ledes strømmen. Kabelen er trekt med nylonstrømpe i sølvfinish, for ett optimalt utseendet på innstalasjonen. PRIS PR.METER Pris: kr 99.- /meter (inkl. MVA) http://www.morel.no 's kabel EVUS PC 50 Grå NOK 149.00 EVUS PC 50 Strømkabel 50 mm2 Grå Denne strømkabelen har hele 5612 tinnbelagte ledere og er godkjent opp til 471 Ampere. Tinn hindrer at kopperet oksiderer. Oksidasjon gjør at motstanden i kabelen øker betraktelig og et resultat av dette kan være varmgang som igjen kan føre til brann. Evus sin 50mm2 har altså ca 1300 flere ledere. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Sto fint lite om hvor mye de tåler ja.. Regner med jeg skal bestille fra pål. :) Trenger litt demping og. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 kjøpte en rull fra wurth jeg.. sånn flexi kabel.. med dobbel isolasjon... den er 50mm2... fikk 25 meter for litt under 2000kr... også koster en vanlig 50mm2 600kr for 10m fra wurth.. kjøpte seff den dyreste kabelen.. den er veldig tynntrådet :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Infested: Link?? Wurthe, og ikkje Würth?? hmmmm Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 mente würth.. har dessverre ikke link.. bestilte rett fra würth Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg