paulsberg Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 hei. har en Volvo 740GL 1988 modell. Den gikk fint i natt, men i dag ville den ikke ut å kjøre. jeg skjekket alle pluggene og at den fikk bensin. så den har altså gnist og bensin tilførsel. bensinpumpen funker starteren funker og motoren får luft. Så jeg lurer rett og slett på hva som kan være feilen på bilen min? kontakt meg gjerne på mobil: 95949026 Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 hjelp og skrive kva motor du har..... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 står jo gl so sikkert noko forgassar fjaas. Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 det er en B230E motor. det er nok innsprøytning ja. hjelp meg Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 min var sånn å å ville ikke sarte da var de noe jævli med fukt å drit i fordeler-lokket. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 har selvfølgelig renset fordelerlokket. noe annet det kan være? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Åpner dysene? Men er litt rart vist dei skulle slutta og virka og. Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 den får jo bensin. skrev vel egentlig det i spørsmålet i utgangspunktet. lurer på om det kan være bensin trykket eller en ledning til bensinpumpen. hva tror du? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 den får jo bensin. skrev vel egentlig det i spørsmålet i utgangspunktet. lurer på om det kan være bensin trykket eller en ledning til bensinpumpen. hva tror du? Viste ikkje om du hadde tatt av ein slange som sitter før dysene og sett om det kom bensin ut der. Men vist den får bensin, det er gnist og det er komp så skulle den nå ha starta litt. Eller så må det vera veldig dårlig gnist eller bensintrykk. Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Du har ikke tukla noe med skruer og slikt på innsprøytsystemet? Gjorde dette på min motor, å brukte ei god stund på å finne feil. Den fikk også bensin, luft å gnist, men starta ikke... Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 jeg har aldri skrudd på den. det er bare merkeverksted som har rørt den. den starter litt. det høres ut som den skal til å starte også stopper den med store ristniniger. ikke bra, nesten på gråten når jeg ser barnet mitt slite sånn med å starte. Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 feilen er den bakre bensinpumpen. noen som har en sånn liggende som jeg kan kjøpe eller få? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg