Methras Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Jeg skal sote vinduene på bilen. Det er da bakluke, bakvinduer og helst de i framdørene som skal sotes. Men da lurer jeg litt på hvordan lovene er rundt det der? Vill sote all i samme tone, så vill ikke sote mer en det som er lov å kjøre med. Er det noen som vet hva som er lovb å hva som ikke er lov? Så kommer vi til metoder. Jeg har sett så mange misslykka forsøk på å sote vinduer at jeg gjerne vill gjøre litt "research" FØR jeg kaster meg in i det hele. Noen som har noen tips? Ting man burde bruke, absolut ikke burde bruke osv? Å hva omtrent koster det hele? Håper jeg får noen svar her ^^ Siter Det er aldri for sent å lære! ... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 solfilm får du rimelig på biltema. ingenting forran B stolpe er lov.. altså framdørene og front ruten... resten kan være kull sort... vask ruten godt. spray den med grønnsåpe og legg filmen på... var bruks annvisning i forje max power blad og tror eg.. Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 jeg er stødig med lakkboks, kan den transparente lakken som brukes til soting av lykter funke? jeg tror det kan bli lettere å få fint.. hvertfall for meg da. Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 http://www.solfilmhalvpris.no/ Billig og bra film! Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg